مخلوط کن و ماگ پرودو مدل PORODO PORTABLE BLENDER 350 ML

1,850,000 تومان2,000,000 تومان

ظرفیت باتری: 3000 میلی‌آمپر ساعت (1500mAh*2)

ولتاژ باتری: 7.4 ولت

قدرت اسمی: 55 وات

ظرفیت ماگ: 350 میلی‌لیتر

دفعات استفاده با یک بار شارژ: تا ۱۵ بار

Product Description

مخلوط کن و شیکر شارژی پرودو مدل PORODO PORTABLE BLENDER

آیا به دنبال یک مخلوط کن مناسب می‌گردید که برای انجام کارهای روزمره مناسب باشد و جای کمی را اشغال کند؟ توصیه ما به شما خرید مخلوط کن و شیکر شارژی پرودو مدلPORODO PORTABLE BLENDER است. این مخلوط کن ‌به گونه‌ای طراحی شده‌ است که به راحتی در هرجا که بخواهید جا می‌گیرند و قابلیت حمل آسانی را به شما می‌دهند. همچنین به جای استفاده از برق مستقیم، دارای یک باتری داخلی قابل شارژ است که با کابل USB شارژ می‌شود.

این مخلوط کن دارای تیغه‌های تیز و باکیفیت از جنس استیل ضد زنگ است که برای خرد کردن میوه‌ها، سبزیجات، یخ و سایر مواد استفاده می‌شود. ظرفیت این مخلوط‌کن به صورتی است که برای تهیه نوشیدنی یک نفره بسیار مناسب است. برای خرید این محصول به سایت شیائومی مراجعه کنید و با قیمتی مناسب آن را خریداری کنید.

طراحی قابل حمل مخلوط کن و ماگ پرودو مدل PORODO PORTABLE BLENDER 350 ML

این مخلوط کن طراحی بسیار جالبی دارد که تمامی امکانات آن در یک ابعاد کوچک جای گرفته است. این مخلوط‌کن برای تهیه نوشیدنی برای یک نفر کافی است. ابعاد کوچکی دارد و می‌توان آن را به راحتی حمل کرد.

شارژی و بی‌سیم

این مخلوط‌کن با باتری قابل شارژ USB کار می‌کند. بنابراین شما می‌توانید آن را در هر جایی بدون نیاز به پریز برق استفاده کنید. این قابلیت برای عملکرد بهتر و استفاده کاربردی از این مخلوط کن در آن تعبیه شده‌است.

عملکرد قوی

این مخلوط‌کن دارای موتور قدرتمند و تیغه‌های تیز است که قادر به مخلوط کردن میوه‌ها، سبزیجات و حتی یخ است. این مخلوط کن با ظاهر کوچک خود امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جنس باکیفیت

مخلوط کن و شیکر شارژی پرودو مدلPORODO PORTABLE BLENDER کیفیت بسیار بالایی در ساخت دارد. بدنه این محصول از مواد با کیفیت ساخته شده که به سلامتی شما آسیب نمی ساند و در برابر ضربه مقاوم است.

Additional Information

گـارانـتـی

6 ماه گارانتی 12ماه خدمات پس از فروش کیهان تجارت , اصالت و سلامت فیزیکی کالا

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مخلوط کن و ماگ پرودو مدل PORODO PORTABLE BLENDER 350 ML”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.